Accés a les dades

Quan una persona s'identifica per accedir a seu electrònica, ho fa amb un perfil d'acreditació determinat pel certificat digital que ha fet servir.

S'aplica la política de seguiment particular de cada tipus de tràmit. Si s'identifica com a persona amb capacitat de representació d’una persona jurídica no pot consultar les gestions donades d'alta com a persona física (o particular). Si les vol veure ha de finalitzar la sessió i tornar a identificar-se amb un certificat digital que l'identifiqui com a persona física.

En el cas particular de notificacions electròniques (excepte les que per llei poden anar al taulell d’anuncis), una persona pot consultar i actuar sobre una notificació electrònica en la que figura com a destinatària. En el cas de persona jurídica, un ciutadà/ana que s'identifiqui amb un rol de persona vinculada a una organització amb poders de representació podrà consultar i actuar sobre qualsevol notificació on figuri com destinatària una persona vinculada a aquesta persona jurídica.

La seu electrònica dóna accés a cada expedient fins a dos anys després del seu tancament. Si un cop passat aquest període algun/a ciutadà/ana vol accedir-hi, cal que s'adreci a l'òrgan gestor responsable.

Aplicació de la LOPD

Les dades disponibles a la seu electrònica estan subjectes al que marca la Llei de Protecció de dades (LOPD) en relació als fitxers de titularitat pública

Dades de sol·licituds

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, les dades facilitades pel/per la ciutadà/ana s’incorporen al fitxer automatitzat aplicatiu de gestió de tràmits de l’IRL, amb la finalitat de gestionar les subvencions que atorga l’IRL, fer el seguiment dels expedients corresponents i trametre la informació a les persones interessades.

Podeu adreçar-vos a la Gerència de l’IRL (Diputació, 279, baixos, 08007, Barcelona), unitat responsable d’aquest fitxer, per exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades personals.

Dades de registre

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, les dades del/de la ciutadà/ana són recollides, incorporades i tractades al fitxer anomenat registre d’entrada i sortida de documents, la finalitat del qual és recollir la informació que acredita la presentació de documents davant de l’Administració pública.

L’òrgan responsable del fitxer és la Direcció General d’Atenció Ciutadana i Difusió. La persona interessada a exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició ho ha de sol·licitar per escrit a aquesta Direcció General (Via Laietana, 14, 3r, 08003 Barcelona).